15 d’abril del 2016

Treballem el cos humà

Els cargols hem estat treballant el cos humà aquests ultims dies. I hem fet sessions ben divertides:
Tenim el dibuix del cos d'un nen i d'una nena a la classe i el vam pintar mentre identificàem les parts del cos sobre el dibuix.



 



 
El nostre mirall nou ha tingut un paper molt rellevant a totes aquestes sessions. Els nens gaudeixen mirant-se i a més a més així podiem parar  més atenció a cada part del cos que treballàvem.


 Per fer-ho encara més atractiu ens vam pintar les diferents parts del cos amb ceres de colors!


El nas!


Les galtes!



Els ulls!


La panxa!


La vam convertir en una cara contenta :)



Les següents activitats programades per treballar el cos van ser molt sensitives! Una d'elles consistía en fer massatges per paralles. Havien de fer servir pilotes i pasar-li per l'esquena als companys mentre escoltàvem música relaxant.  No us ho perdeu!
A més a més podeu gaudir de dos videos com a mostra de la sessió!









Ara arriba el torn de les plomes!En aquesta ocasió vam jugar amb plomes de colors a fer carícies i pessigolles sobre la cara, la panxa i l'esquena.



 












 



Per acabar, us he reservat l'activitat més dolça...
Vam parlar de la boca, dels llavis, de la llengua i les dents i també de quines coses podien fer com parlar, cridar, menjar, mossegar... ai, ai no! aquesta última no cal! I la millor cosa de totes fer PETONS!

 

Necessitàvem que es veiessin bé cada petó que ens feiem així que ens vam pintar els llavis de color vermell!










ohhh! Quant d'amor!
Deixem empremta perqué no s'esborrin mai!









Fa dos díes va ser el día internacional del petó, espero que l'hagiu pogut celebrar fent tants petons com nosaltres!
Ara amb aquests petons i unes empremtes de peus i mans amb pintura de colors farem un racó del cos humà a la clase!











I aquí el nostre racó!

 Espero que us hagi agradat la publicació!
Fins aviat famílies!

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Estarem molt agraïts de rebre comentaris.