22 d’abril de 2016

DIADA DE SANT JORDI 2016

Arriba la diada de Sant Jordi i a l´escola fem preparatius!!!! Fem la nostra rosa, expliquem el conte amb titelles ,...
Aquí us hi deixem un tastet de tot el que hem anat treballant durant la semana!!!!! i....
FELIÇ DIADA DE SANT JORDI!!!!
                               CLASSE RATOLINS












                                                  CLASSE CONILLETS




 



 
 
CLASSE CARGOLS i CLASSE ESQUIROLS
Expliquem la llegenda de Sant Jordi amb un mural de fons i les titelles del cavaller, el drac i la princesa.



 
Manualitat dels cargols
 Manualitat dels esquirols
 
Els nens i nenes més grans de la llar també hem aprofitat l'arribada del Sant Jordi per fer una activitat d'experimentació amb plàstic de bombolles.
 

Què divertit és jugar a esclatar bombolles i a més a més fa un soroll ben divertit!





 
Ens agrada molt la sensació d'aquest plàstic al tacte amb les mans però també és d'allò més divertit saltar sobre les bombolles fer "catacric- catacrec" amb els nostres peus!



 



 
Ara arriba el torn dels cargols i també juguen a tocar, apretar i fer esclatar les bombolles. Mirem a través del plàstic i tot es veu una mica borros..


 
 I després de molt jugar comencem a crear el nostre mural de Sant Jordi. Farem un drac de color verd per a l'entrada de la llar. Necessitarem pintura i tot els plàsctic de bombolles amb el que haviem jugat al pati.





Aquesta vegada no farem servir pinzells. Ens agrada sentir com llisca la pintura sota les nostres mans! 





 
I entre totes dues classes hem fet aquest mural del drac amb una panxa grossa feta de paper de bombolles.
També ens han posat el conte de Sant Jordi en pel·lícula i ens ha agradat molt.





I per acabar aquí teniu l'enllaç de la cançó que hem estat treballant a classe.
 


                                                    https://www.youtube.com/watch?v=DBhCgZQr6Ls

Us desitgem una bona diada de Sant Jordi amb moltes roses i llibres!!!

Cap comentari :

Publica un comentari

Estarem molt agraïts de rebre comentaris.