25 de novembre del 2016



ELS COLORS DE LA TARDOR AMB PAPER DE CEL·LOFANA

1, 2 i....... 3 els papers de color cauen a poc a poc, els anem a buscar tot gatejant i descobrim que fan un soroll molt especial. Els toquem, els posem a sobre d'un altre nen,  ens hi tapem la cara,ens amaguem.........Buf, però què passa?
Què és això? Ens agrada veure el món de colors bonics i ho tornem a provar.
Tat!!!! Que us heu amagat!!!






-Quants colors!!!!

-Agafaré aquest de color groc.....

-Quin color més cridaner!!

-Estic amagat....!!

-Cu-cut.....!!

-La classe es veu d'altra color....

-Mirant el món de color taronja!!

-Què estic amagadet??

-Tots són per mi!!

-Quants colors!!!

-Hola família!!

-Ara no em veurà ningú...!!

-Sorpresaaaaa!!!

-Aquí triant un color....

-Això no està bo....

-Ens amaguem....de pressa!!

-Encara no sé si m'agrada....

-Sóc ràpida treien coses als altres companys

-Nois fem un somrieré......patata!!

-Aquest color m'atreu...

-Tens raó Mateo atreu molt....




LES AMPOLLES DE LA TARDOR SENSORIALS


Els ratolins hem fet unes ampolles sensorials de la tardor. Hem utilitzat elements naturals d'aquesta estació i altres elements que ens poden recordar a la tardor pel color, la textura o el material amb què estan fets.
Podem dir que em treballat moltíssim la motricitat fina i ens ha agradat posar coses dins l'ampolla.
Mireu: fulles, castanyes, pinyes, glans, nous...
Aquí teniu un recull d'imatges d'aquests moments.











-Aconseguiré obrir això!!

-Quina agafo?

-Qua pugui li agafo la seva...

-Posat com jo Ana.....estic molt agust!!

-Tinc l'ampilla més gran!!

-Esperem que la deixi per agafar-li....

-Mama ho podem fer a casa?

-Fa molt de soroll!!

-Ho posarem.....em peus

-Vinga nois fem música!!!

-Ja,ja!! Això no és música Mateo!!

-Tot per casa meva!!


-Ficaré la nou....

-Ara em toca a mi....

-Ficaré la fulla...

-Jo sol....

-Jo tinc gana...mossegaré la nou...

-No la vull deixar anar!!!!!

-Mama ho podem fer a casa??

-Fer una festaaaaaaaaaaa!!

-Uf estem esgotats.....


Fins aquí les nostres acivitats família fins aviat!!!



1 comentari :

  1. En casa con las botellas sensoriales se lo pasa mejor que cualquier juguete 😘😘😘

    ResponElimina

Estarem molt agraïts de rebre comentaris.