22 de maig del 2015

RATOLINS A LA PRIMAVERA

LA PRIMAVERA JA HA ARRIBAT A LA CLASSE DELS RATOLINS

A l'aula dels més menuts s'ha omplert de Primavera. Amb flors de molts colors i amb els pétals de les roses ens hem quedat bocabadats.
Quina cistella més bonica!!!.
Els Ratolins hem jugat amb unes textures ben diferents de les que estem acostumats.





-Quants colors!!!!






-A mi m'agrada aquesta!!!

-Quantes flors!!!!!!!

-Quina bona olor fan!!



-Mireu que cau.........són pétals!!




Aixó es per menjar?

-Quants colors!!!


Moltes gràcies pares per participar en la nostra activitat portan tantes flors tan maques!!



ELS MÉS MENUTS JUGUEM AL PATI


Amb l'arribada del bon temps i el sol, solet aprofitem qualsevol estona per gaudir del pati . 
A casa ja ens hi han posat crema solar.. i ara tocar jugar i gaudir moltíssim.
Mireu que bé ens ho passem!!!!



-M'agrada moltíssim!!

-Jo vull una caseta així mama!!

-Huy!! No se que triar......

-Si puc m'ho emporto a casa meva.

-Goyo fem una festa?

-Cu....cut!!

-Em convideu a la festa nois?

-Una mica més Tere.....

-Aixó és vida nois!!

-A mi m'esta agafan una soneta.....

-Per fi m'he donat la volta!!




-M'agrada!!

-Holaaaa!!



-Aixó es meu!!
-Hola Tere!!

- Holaaa!

-Estic guapo eh!!

-Aixó pesa molt!!





-Ara em toca a mi!!



- Mi tesorooooo!!..... vull una joguina com aquesta mama!!



-Doncs jo vull un cavall de fusta papàs!!

-Ei!! nois ara vaig ...!!



















DORMINT Shhhhhhhhhhhhhhhhh!!


Després de sortir al pati a jugar, ha arribat el moment de l'àpat i com estem morts de son ara tocar dormir.
Feliços somnis.............shhhh!!!! Silenci......










Fins aquí pares i mares les nostres activitats, tanquem la finestra de la classe dels ratolins.

Petons voladors de la Classe dels Ratolins!!


                                 Fins aviat famílies !!!

 

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Estarem molt agraïts de rebre comentaris.