6 de març del 2015

QUIN EMBOLIC DE LLANES!!!!!



QUIN EMBOLIC DE LLANES!!!!!



Com ens agrada experimentar a la Classe dels Ratolins!!
I quina millor  manera que fent-ho amb materials accesibles per a tots!!
N'hi han llanes de diferents textures, suaus, aspres, etc....
Llanes de colorins!!!




-Aiiix m'han enxampat!!!




-Vull treure totes les llanes....



-Aixó serveix per......





-N'hi ha de molts colors.......

-De color vermell....

-De color rosa...

-De color blau....




-Ara em toca a miiiii!!



-La caixa es meva!!!

-Estic moooooolt tranquil eh!! companys!!



-Ho farem un altre dia?
- Oí Tere!!!

EL RACÓ DELS GLOBUS SENSORIALS

A la Classe dels Ratolins fem un nou racó.......el racó dels globus sensorials!!!!
Podrem experimentar noves textures, nous sorollets i molts, molts colors!!!
La Tere ens diu que apart de fer-los servir per festes, ella els omplira de cigrons, llenties, sopa de lletres, pà ratlat...i fer molt de soroll com les orquestes.






-M'agrada molt aquest!




-Nois fa un sorollet!!

-Ja,ja,ja,,,,,,que divertit!!

-Mi tesoro.......





-A mi m'agrada aquest que penja!!

-Quina festassa!!!

-Aquest  no fa soroll!!

-No puc treure'l, un, dos i tres!!!!!!



-Aiiiix Goyo que no veus que la Tere els té lligats a la barana!!!







-Quants colors!!!

-Estic indecís quin agafo?



-Aiix que no puc veure'm al mirall amb aquest globus!!







-Holaaaa!!



-Cucut!!



-Uf, quina feinada!!


-Adéuuuu!!!!!
















Massatges a la Classe dels Ratolins

Com vam explicar anteriorment l'objectiu principal dels massatges és la estimulació dels sentits dels infants, però també afavorir els vincles afectius entre els pares i el nen o entre la educadora i el nen, mitjançant la comunicació a través del tacte. El massatge Infantil facilita els vincles afectius perquè inclou els elements principals per establir-los: mirada, contacte pell a pell, somriures, sons, abraçades, olors, emissions de veu i respostes.





Aiiix mares quina relaxació......







Ens agrada molt quan la Tere ens fa el massatge amb les cançons de Dàmaris .....




Fins aquí tanquem la finestra de la classe del ratolins fins la propera sessió.
Adéu famílies !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Estarem molt agraïts de rebre comentaris.