11 d’abril del 2014

UN DIA A LA CLASSE DELS ESQUIROLS


 Cada matí, quan ja ens hem posat les bates, passem llista amb l'Imma i cantem la cançó del bon dia.
  

La foto posem perquè a l'escola estem!!!





 A casa col·loquem els nens absents !!!



A qui li toca?
 
 A mi!!!
Ja hi som tots!!!






 Imma ja hem acabat!!!






Aquest mateix dia ens van donar una sorpresa els nens/es de P5 de l'escola Cor de Maria, van venir a explicar contes i ens ho vam passar molt bé.





Ens va agradar molt!!! Després la nostra mestra ens va deleitar amb el conte de "Els tres porquets" amb titelles!






Hem fet una estona d'esbarjo.






Estic aquí companys!!!


Que divertit és tirar-se pel tobogan!!!



 Jo tinc la bicicleta de color blau!!!
I nosaltres fem una carrera!!!

                                  



Ha arribat l'hora de beure aigua, rentar mans i anar a dinar, ja que hem passat un matí bocabadats.





Al tren pugem i l'aigua bevem...

Què bo que està aquest dinar!!!




 Jo estic guanyant!!!
Boníssim!!!


I després d'un bon àpat...  



A dormir...



M'he dormit!!!

Quina son que tenia!!!
Aquí finalitza aquest dia que hem volgut compartir amb tots vosaltres.

Fins aviat!!!




2 comentaris :

  1. Hola, el vídeo no el puc veure, surt privat. Que xulo veure que fan els nostres petits quan no els veiem! Gràcies

    ResponElimina
  2. Mi maría que ímpetu para comer!!! INCREIBLE!!! gracias a vosotras que hacéis maravillas con los niños.

    ResponElimina

Estarem molt agraïts de rebre comentaris.