28 d’abril del 2014

FARINETES RATOLINS







JUGUEM AMB FARINETES


La Classe del Ratolins hem experimentat amb farinetes i ens ha agradat molt...què dolç!!!!
-Jo agafo la cullera, i tu??

-Tornaré a tocar...


-Nyam,nyam!!

-Agafaré una mica...

-He ficat una mica dins del pot!!

-Uhhhhhh!! no veig!!



-Està boníssim!!!!!!!

-Surt que estic jo ara!!
-Això està  delicios!!

-Ens ha enxampat!!



-Em torna boig!!

Quan tornarem a fer-ho altre dia Tere?

-Vull això....


-Això és massaaaaaaa!!

-Em ficaria farinetes dins la motxilla!!

-Aquesta cullarada per mi també!!


-Doncs aquesta es per a mi, i no penso compartir!!



-La Tere m'ha enxampat ficant a sobre de la roba una mica de farinetes ups!!!

-Ara si que es tot per a mi!!!




-Està enganxifós!!

-Ui!! s'ha caigut tot al terra!!


-Jupiiiiiiiiiiiiiii !!!!!!!!!!!!!!!

MASSATGE AMB PLOMES

La Classe del Ratolins vam teballar les emocions i se'ls hi va fer massatge amb plomes, aquest tipus de massatges permeten als nens capten percepcions i sensacions amb textures i formes diferents de les habituals


-Ai!! mare quina relaxació...


-Prou Tere que em fas pessigolles!!!!


-Tere deixa de tocar-me els peus ....


-Tere, tinc són...


-No estic segura si m'agrada...


-Deixa'm els peus!!!!!!!


-Tu em fas unes pessigolles jo et faig una pedorreta


-Vols parar Tere??

ENS PREPAREM PER GUARNIR LA NOSTRA CLASSE

La primavera ha entrat ja per la finestra dels Ratolins.
HOLA PRIMAVERA!!!!!!!!!!!!!

Ajudem a la Tere a preparar les manualitats de la primavera amb les que  decorarem la nostre classe


-Tots esperem el nostre torn.....


-Jo,jo,jo!!!!

-Tere, mira que tinc!!!

-Oooooh!!


-Veus papa com treballem??


-Tere, estic molt cansat eh!!!



La nostra cometa!!!!


Ara preparem l'Arc de Sant Martí!!
-Ai!! que no arribo..


-Ho faig bé Tere?


-Vull fer més eh!!!


-I jo faig el color rosa que l'amor si posa!!




LES NOSTRES CANÇONS DE FALDA DEL TRIMESTRE


 La Barqueta
 
Pedra, pedreta...
 
 
 
 






 

2 comentaris :

  1. Que bien se lo pasan estos peques con la Tere!! Son muy divertidas las actividades y se les ve que diafrutan un monton. Un beso mama de Nacho.

    ResponElimina
  2. Ha quedat molt maca la decoració!!! Estan molt divertits tots i no paren amb la Tere!!
    Els vídeos nos els he pogut veure, surten que estan com a privats.
    Petons. Mama de Berta.

    ResponElimina

Estarem molt agraïts de rebre comentaris.