19 de juny del 2015

MOCADORS I TELES A LA CLASSE DELS RATOLINS



MOCADORS TELES

Roses, vermells, grocs, verds..... teles de tots colors omplen la Classe dels Ratolins. Juguem a descobrir qui s'amaga darrera del mocador tot dient....taaaaaaaaaaaaaaat!!!!!! I a la cara dels més petits una gran rialla.

L'infant espera embadalit de veure la cara amagada de l'adult i així compartit un agradable moment gràcies a aquest joc tan senzill.

Amb aquesta activitat hem experimentat amb teles de diferents mides, colors, formes, consistències i textures.




-Quants colors......!!




-He dit que vull la capsa!!!



-Aixó no es mnejar??


-Marina et veig de color verd!!!


-Amagat, amagat.....

-Holaaaaa família!!

-Qué faig amb això??


-Mireu nois!!!


-Jo vull aquesta tela vermella!!

-Som els reiets de la casa!!



-Mireu que faig amb les cames!!

-Quina voleu vosatres??



-A mi m'agrada aquesta Tere!!


-Ja hem buidat la capsa!!

-I si ara ens amaguem nois??

-Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!

-Bravooooo!!

-Això és molt divertit!!

-Em donés la maneta Aina??

-Aiix no sé... em dona vergonyeta...!!

-I tu saps per què són aquestes teles??



-Ens amaguem siiiii!!

-Pol té agafa aixó!!


-Ui!! Ho veig de diferent color!!!

-M'agrada molt!!






MASSATGE AMB PLOMA

Hem treballat aquest cop el massatge d'una manera diferent , hem fet un massatge amb una  ploma aquest tipus de massatges permeten als nens percepcions i sensacions amb textures i formes diferents de les habituals.
A la nostra llar són els nostres reis i les reines són els més sensibles i delicats.
Amb ells treballem l'estimulació dels sentits i de les seves capacitats.
Ha sigut una sessió de massatges i pessigolles amb les plomes. Una activitat molt relaxant, l'André, en Pau, la Marina, l'Aina i en Pol s'hi van sentir molt a gust.










I tot massatge sempre acompanyat amb la música de Dàmaris Gelabert

Juguem amb pasta

Ens van preparar una activitat amb la que vam gaudir molt.

 Els materials que necessitem per dur a terme l'activitat: són quatre safates de diferents colors, macarrons, fideus gruixuts, espaguetis i espirals.
A cada safata posarem una pasta diferent i deixarem que el nen  experimenti lliurement.




-I ara que fem?

-Això a d'esser per menjar!!!!

-I vosaltres que feu nois?

-Què divertit!!!!!!



-Jo agafaré aquest...


-Mireu com cau..... fa soroll!


-Mireu, ara sóc un cuiner!!

-La meva cullera és més gran!!

-Jo ficaré macarrons aquí nois a què sóc espavilat!!!

-Remena, remena nena.........

-Un, dos, tres...........

-A mi m'agradan les pales!!

-Quin embolic!!

-No així noooooo!! 


-Us ensenyo, mireu.....


I fins aquí un petit bocinet de les nostres activitats per a què gaudiu tota la família del que  van aprenen els més petits de la vostra casa.
Fins a la que ve famílies!!!

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Estarem molt agraïts de rebre comentaris.