10 de gener del 2020

ACTIVITATS RATOLINS



LABERINTS DE FUSTA

Amb aquesta activitat desenvolupen la  coordinació ull-mà, la imaginació
  i la creativitat, reconeixement del color i de les formes.
Aquestes joguines permeten la participació d'ús dels petits músculs que controlen: la mà, els dits i els polzers. 



-Girem....


-Aquesta boleta....


-Roda, roda...

-És molt divertit!

-M'agrada fer-ho girar!

-Vull un per casa meva!

-Quants colors!


-No puc treure les boles


PSICOMOTRICITAT

Els ratolins aquest cop  es mouen més cada dia que passa: una s'arrosseguen, d'altres gateja'n o bé donen els seus primers passos.
Els babymóduls els ajuden als nostres petits exploradors.



-Estic tan a gust...



-Escalem....


-És molt divertit!!



-Ja he arribat a  dalt de tot!!



-M'agrada estar així...


-Ja em queda poc...





EL COLOR VERMELL

Aquesta vegada hem omplert de color vermell la classe dels ratolins: amb jerseis, globus i alguna joguina.




-M'agrada la música...

-És de color vermell!


-M'agrada el color vermell..





-Ho vull tot!

-Noooo és meuuu!!!!



-És rodó i de color vermell...




-Estic més estona assegut....Que divertit!
I fins aquí les nostres activitats famílies!!!
PETIT MÓN




Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Estarem molt agraïts de rebre comentaris.