8 de febrer del 2019

BOSSES D'AIRE CLASSE RATOLINS

BOSSES D'AIRE 

Aquest cop hem preparat unes bosses d'aire per experimentar. Els criden l'atenció, les agafen amb les mans, les mossega'n i són toves fins que les trenquen i treuen tot l'aire.


Bosses d'Aire!

I podem fer el que vulguem!!

No sabem que fer ara...

És tou...

M'agrada aquest

Prenem

És molt divertit!!



Són diferents!

S'ha trencat

Prenem amb força

Vull aquest dos

Estaba amagada

No estic!!!

Què fem nosaltres?

Cu-cut!!

Holaaaa!!

Mosseguem!

És molt llarg

Nyam-nyam!!

Ja he trencat un ...

Tots són meus...

Ho podem fer a casa!!



PILOTES RELAXANTS.....



Aquest cop per fer aquesta activitat farem servir:
-Globus de diferents colors.
-Llenties.
-Arròs.
-Un embut.

Hem utilitzat globus de diferents colors i els hem d'omplert de llenties i arròs. Els nens han agafat les pilotes i han jugat, se les han ficat a la boca...



Quants colors!!

Aquestes pilotes per mi...

M'agraden totes

La vols?...


Segur que no es pot menjar??

Ho podem fer a casa mama??
Té un gust....

La caixa m'agrada..
Tinc la pilota més gran!

Ara que no mira ningú l'agafo...

No les agafeu totes nois...


I aprofitant les pilotes que hem preparat farem un massatge.

Passem la pilota per tot el cos: les cames, els braços, el cap, la cara, la panxa, l'esquena.
Aprofitant aquest moment acompanyem l'activitat amb música que ens agrada molt sentir a la nostra classe: 
DÀMARIS GELABERT massatge amb cançons .




Aix quin relax..

Fes-me el massatge ...ha veure si arribo

Me estar agafa'n una soneta

Em fas pessigolles!!

Crec que estic relaxant-me..

Crec que després d'això marxaré al bressol...





FRED

Amb les fredes temperatures de l'hivern hem preparat unes bosses de congelació amb aigua.
Les tocarem i ens sorprendran




Què és això?



Mireu que tinc!!

L'agafaré per a qui...





Uf està molt fred!!

....Però molt, molt..!!

Ens agrada molt!!

Encara no tinc clar quina bossa agafar...

Tere això està molt fred..

És molt divertit!

Està molt dura la bossa



Està molt dura la bossa

Crec que la bossa la ficaré a la motxilla..
Añadir leyenda

Tinc molta força..

!!

És meu!!!

És molt dur...

Aix no tinc butxaques als pantalons...

I fins aquí les nostres activitats família desitgem que us agradí tant com als vostres fills/filles
Petons voladors!!!

PETIT MON

2 comentaris :

Estarem molt agraïts de rebre comentaris.