MOCADORS I TELES
Roses, vermells, grocs, verds..... teles de tots colors omplen la Classe dels Ratolins. Juguem a descobrir qui s'amaga darrera del mocador tot dient....taaaaaaaaaaaaaaat!!!!!! I a la cara dels més petits una gran rialla.
L'infant espera embadalit de veure la cara amagada de l'adult i així compartit un agradable moment gràcies a aquest joc tan senzill.
Amb aquesta activitat hem experimentat amb teles de diferents mides, colors, formes, consistències i textures.
 |
| -Quants colors......!! |
 |
| -He dit que vull la capsa!!! |
 |
| -Aixó no es mnejar?? |
 |
| -Marina et veig de color verd!!! |
 |
| -Amagat, amagat..... |
 |
| -Holaaaaa família!! |
 |
| -Qué faig amb això?? |
 |
| -Mireu nois!!! |
 |
| -Jo vull aquesta tela vermella!! |
 |
| -Som els reiets de la casa!! |
 |
| -Mireu que faig amb les cames!! |
 |
| -Quina voleu vosatres?? |
 |
| -A mi m'agrada aquesta Tere!! |
 |
| -Ja hem buidat la capsa!! |
 |
| -I si ara ens amaguem nois?? |
 |
| -Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!! |
 |
| -Bravooooo!! |
 |
| -Això és molt divertit!! |
 |
| -Em donés la maneta Aina?? |
 |
| -Aiix no sé... em dona vergonyeta...!! |
 |
| -I tu saps per què són aquestes teles?? |
 |
| -Ens amaguem siiiii!! |
 |
| -Pol té agafa aixó!! |
 |
| -Ui!! Ho veig de diferent color!!! |
 |
| -M'agrada molt!! |
MASSATGE AMB PLOMA
Hem treballat aquest cop el massatge d'una manera diferent , hem fet un massatge amb una ploma aquest tipus de massatges permeten als nens percepcions i sensacions amb textures i formes diferents de les habituals.
A la nostra llar són els nostres reis i les reines són els més sensibles i delicats.
Amb ells treballem l'estimulació dels sentits i de les seves capacitats.
Ha sigut una sessió de massatges i pessigolles amb les plomes. Una activitat molt relaxant, l'André, en Pau, la Marina, l'Aina i en Pol s'hi van sentir molt a gust.
I tot massatge sempre acompanyat amb la música de Dàmaris Gelabert
Juguem amb pasta
Ens van preparar una activitat amb la que vam gaudir molt.
Els materials que necessitem per dur a terme l'activitat: són quatre safates de diferents colors, macarrons, fideus gruixuts, espaguetis i espirals.
A cada safata posarem una pasta diferent i deixarem que el nen experimenti lliurement.
 |
| -I ara que fem? |
 |
| -Això a d'esser per menjar!!!! |
 |
| -I vosaltres que feu nois? |
 |
| -Què divertit!!!!!! |
 |
| -Jo agafaré aquest... |
 |
| -Mireu com cau..... fa soroll! |
 |
| -Mireu, ara sóc un cuiner!! |
 |
| -La meva cullera és més gran!! |
 |
| -Jo ficaré macarrons aquí nois a què sóc espavilat!!! |
 |
| -Remena, remena nena......... |
 |
| -Un, dos, tres........... |
 |
| -A mi m'agradan les pales!! |
 |
| -Quin embolic!! |
 |
| -No així noooooo!! |
 |
| -Us ensenyo, mireu..... |
I fins aquí un petit bocinet de les nostres activitats per a què gaudiu tota la família del que van aprenen els més petits de la vostra casa.
Fins a la que ve famílies!!!
Cap comentari :
Publica un comentari a l'entrada
Estarem molt agraïts de rebre comentaris.