MOCADORS I TELES
Roses, vermells, grocs, verds..... teles de tots colors omplen la Classe dels Ratolins. Juguem a descobrir qui s'amaga darrera del mocador tot dient....taaaaaaaaaaaaaaat!!!!!! I a la cara dels més petits una gran rialla.
L'infant espera embadalit de veure la cara amagada de l'adult i així compartit un agradable moment gràcies a aquest joc tan senzill.
Amb aquesta activitat hem experimentat amb teles de diferents mides, colors, formes, consistències i textures.
 |
-Quants colors......!! |
 |
-He dit que vull la capsa!!! |
 |
-Aixó no es mnejar?? |
 |
-Marina et veig de color verd!!! |
 |
-Amagat, amagat..... |
 |
-Holaaaaa família!! |
 |
-Qué faig amb això?? |
 |
-Mireu nois!!! |
 |
-Jo vull aquesta tela vermella!! |
 |
-Som els reiets de la casa!! |
 |
-Mireu que faig amb les cames!! |
 |
-Quina voleu vosatres?? |
 |
-A mi m'agrada aquesta Tere!! |
 |
-Ja hem buidat la capsa!! |
 |
-I si ara ens amaguem nois?? |
 |
-Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!! |
 |
-Bravooooo!! |
 |
-Això és molt divertit!! |
 |
-Em donés la maneta Aina?? |
 |
-Aiix no sé... em dona vergonyeta...!! |
 |
-I tu saps per què són aquestes teles?? |
 |
-Ens amaguem siiiii!! |
 |
-Pol té agafa aixó!! |
 |
-Ui!! Ho veig de diferent color!!! |
 |
-M'agrada molt!! |
MASSATGE AMB PLOMA
Hem treballat aquest cop el massatge d'una manera diferent , hem fet un massatge amb una ploma aquest tipus de massatges permeten als nens percepcions i sensacions amb textures i formes diferents de les habituals.
A la nostra llar són els nostres reis i les reines són els més sensibles i delicats.
Amb ells treballem l'estimulació dels sentits i de les seves capacitats.
Ha sigut una sessió de massatges i pessigolles amb les plomes. Una activitat molt relaxant, l'André, en Pau, la Marina, l'Aina i en Pol s'hi van sentir molt a gust.
I tot massatge sempre acompanyat amb la música de Dàmaris Gelabert
Juguem amb pasta
Ens van preparar una activitat amb la que vam gaudir molt.
Els materials que necessitem per dur a terme l'activitat: són quatre safates de diferents colors, macarrons, fideus gruixuts, espaguetis i espirals.
A cada safata posarem una pasta diferent i deixarem que el nen experimenti lliurement.
 |
-I ara que fem? |
 |
-Això a d'esser per menjar!!!! |
 |
-I vosaltres que feu nois? |
 |
-Què divertit!!!!!! |
 |
-Jo agafaré aquest... |
 |
-Mireu com cau..... fa soroll! |
 |
-Mireu, ara sóc un cuiner!! |
 |
-La meva cullera és més gran!! |
 |
-Jo ficaré macarrons aquí nois a què sóc espavilat!!! |
 |
-Remena, remena nena......... |
 |
-Un, dos, tres........... |
 |
-A mi m'agradan les pales!! |
 |
-Quin embolic!! |
 |
-No així noooooo!! |
 |
-Us ensenyo, mireu..... |
I fins aquí un petit bocinet de les nostres activitats per a què gaudiu tota la família del que van aprenen els més petits de la vostra casa.
Fins a la que ve famílies!!!
Cap comentari :
Publica un comentari a l'entrada
Estarem molt agraïts de rebre comentaris.