25 d’octubre del 2019

L'OCTUBRE DELS ESQUIROLS

Hola a tots i totes!!!
Els esquirols ja som aquí, com diu la cançó:
Plim, plim,plim,plim
salta l'esquirol.
Plim, plim,plim, plim
i de pressa puja al tronc.
Plim,plim, plim, plim
agafa una pinya
plim, plim ,plim, plim
i se la menja tot sol.
Ha estat un mes molt intens i hem fet molta feina. Per començar us volem fer partícips del conte que més ens agrada a tots/es "El monstre dels colors",  amb el que hem treballat les nostres emocions d'una manera divertida (utilitzant les cançons dels colors) hem fet una adaptació força positiva tots junts.








 Arriba la tardor!!! i amb ella la caiguda de les fulles amb tots els seus colors: groc, marró, taronja, verd... 
Ja ha arribat la tardor,
 és el temps de les castanyes,
 ja ha arribat la tardor,
 ja no tindrem més calor.

L'Imma ens ha explicat el conte de la castanya Úrsula i el bolet Rovelló.


Escoltant el conte ens hem adonat que els bolets i les castanyes surten a la tardor i viuen al bosc.

També hem portat a l'escola fruits de la tardor, mireu quants!!!
Després d'observar-los, tocar-los i tastar alguns d'ells, els hem utilitzat per fer un mural amb tempera. En ell hem estampat els colors de la tardor.





Mireu com cau la pintura, dels diferents colors: groc, taronja i marró, al paper i fem l'estampació. 





 





 



































Aquí teniu la nostra obra d'art!!!

Per últim us volem explicar quina utilització l'hem donat a aquest mural tan abstracte. Com estem treballant la família hem enganxat les fotos que vam portar a l'escola per decorar la nostra classe. Aquest ha estat el resultat de tota aquesta experimentació.


Petit Món













2 comentaris :

  1. Me encanta, cómo conseguís que se queden tan quietos??
    Mamá de Sara.

    ResponElimina
  2. Están súper mac@s!m'agradaria poder veure fotos de la sortida d'avui al teatre! Ja ens fareu saber on mirar! Gracies per tot el treball que feu amb ells/es! Sou increíbles!

    ResponElimina

Estarem molt agraïts de rebre comentaris.