19 de desembre del 2014

ELS ESQUIROLS

Durant aquest mes a les sessions de psicomotricitat els esquirols hem treballat la carrera, els salts, el gateig, les tombarelles i això ho hem fet amb els circuits que l'Imma ens ha preparat i que a nosaltres ens agraden tant.




Què alt que estic!!!
 

Un, dos i tres i saltem.

Deixa'm passar...jo primera.











Saltem, saltem que molt alt arribarem.












En aquestes primeres edats el desenvolupament psicomotor és molt evident i per tant cal oferir possibilitats de joc, de moviment i d'activitats per tal de cobrir aquestes necessitats d'acció, afavorint el desenvolupament harmònic de cada infant.


Vinga tots junts!!!




Quins gatets més boniquets.
A veure si m'agafeu!!!




Jo ja estic arribant.


























A l'etapa de 0-3 la psicomotricitat no és només un momento puntual o una sessió d'activitats psicomotrius, la hem d'entendre com una activitat on el nen i nena es comunica a través del seu cos, en qualsevol momento de la seva vida quotidiana, moments que també ajuden al seu creixement.










 
 







 


Entenem així que per l’infant el seu cos es un vehicle de relació i d’expressió.
Durant aquesta última setmana i per acabar de treballar la tardor, amb les pinyes que vau portar hem fet uns ocellets.



  
  
 
 
Aquí teniu la nostra pinya!!!


Entre pinyes i pinyons ens acomiadem  de tothom. 


 


Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Estarem molt agraïts de rebre comentaris.